Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od zakupów dokonanych w Klinice Miłości, zwrot płatności i reklamacje

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrócenia części lub całości zamówienia w ciągu 14 dni od odstąpienia umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres problemzproduktem@klinikamilosci.pl

Następnie należy odesłać bezpiecznie zapakowany nieuszkodzony towar na adres

AZE sp. z o.o. Piramowicza 4/23  90-254 Łódź

Prosimy o dołączenie krótkiego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawierającego co najmniej imię, nazwisko i numer zamówienia, dla ułatwienia identyfikacji i przyspieszenia zwrotu środków.

2. Klinika Miłości uzależnia zawarcie umowy o sprzedaż pliku (e-booka) od wyrażenia przez Klienta (w tym Konsumenta) zgody na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem ustawowego, 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży pliku (e-booka). Momentem rozpoczęcia świadczenia na podstawie umowy o sprzedaż pliku (e-booka) jest postawienie pliku do dyspozycji Klienta w taki sposób, że uzyskuje możliwość pobrania pliku na swoje Urządzenie Elektroniczne.

3. Klinika Miłości dokonuje zwrotu środków za zwrócone produkty w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Kwota zwrotu może być pomniejszona o zużycie produktu jeżeli przekracza ono poza zużycie wynikające z konieczności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Środki zwracane są na kartę lub numer rachunku Klienta. Kwota zwrotu obejmuje koszty przesyłki produktu do klienta do wysokości kosztów najtańszej formy wysyłki w Klinice Miłości.

4. Reklamacje – przy odbieraniu przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona, a w razie jej uszkodzenia należy odmówić przyjęcia paczki, która wróci wtedy do Kliniki Miłości, która niezwłocznie wyśle nową. Drugą opcją jest spisanie protokołu uszkodzeń, podpisanego przez kuriera, co umożliwi reklamacje z tytułu uszkodzenia przesyłki. Jeżeli mimo faktu, że przesyłka dotarła nienaruszona, produkt ma wady, prosimy udokumentowanie zdjęciami wad i wraz z ich opisem przesłać na adres problemzproduktem@klinikamilosci.pl wpisując w temacie e-maila „REKLAMACJA”.

5. Reklamacje – w przypadku, gdyby zakupiony i pobrany plik (e-book) miał wady lub usterki, prosimy o kontakt pod adresem problemzproduktem@klinikamilosci.pl wpisując w temacie e-maila „REKLAMACJA” i dołączyć opis problemu.

6. Reklamacje można składać również wysyłając list zwykłą pocztą na adres siedziby spółki AZE sp. z o.o.Piramowicza 4/2390-254 Łódź

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl